Helt paj

Åter igen...
Sårad, lämnad. Helt utan eftertanke. Inte träffats mycket, men magkänslan fanns där. Nu ska vikten ner och jag ska bli snygg städad(hemma i alla fall) och snygga kläder.

Lägger in mått och bild på kroppen. Vägning varje månad. Jag vill ju ha J, även om det var en kort romans kände jag något. Jag har inte gjort det sen Alex, men jag är tydligen omöjlig att bli förälskad i. Jag vill inte ha en som är "rätt". Jag vill ha någon som tittar på mig med så mycket ömhet och kärlek att alla mina brister försvinner. Börjar bli äldre.

Är 27 år. Var finns han?

Vi börjar med vikten och skaffa ett roligt jobb. Få iordning på ekonomin och blir ett bättre jag.... Då kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0